Σελίδες

7 Σεπ 2007

Το debate των πολιτικών αρχηγών της χώρας

Αρχικά να δηλώσω ότι δεν είμαι πολιτικά φιλικός σε κάποια παράταξη, ούτε και είμαι ο κλασικός φοιτητής με την φανατικά πολιτικώς χρωματισμένη οικογένεια, που την ακολουθεί πιστά.
Παρακολούθησα λοιπόν το χθεσινό debate γιατί κάπως θέλω και εγώ ρε παιδί μου να δω τι θα ψηφίσω σε αυτές τις εκλογές. Οι πρώτες μου είναι. Εφημερίδα δε διαβάζω και πολύ άρα...
Οι 4 κατώτεροι στην ιεραρχία ήταν πραγματικά ανάξιοι λόγου αφού οι απαντήσεις τις μισές φορές έφυγαν από τα πλαίσια της ερώτησης και ταξίδεψαν στην περιαυτολογία και τις ανεδαφικές προτάσεις ενός ουτοπικού κόσμου.
Ο δε Παπανδρέου δεν έδωσε ούτε μια σαφή απάντηση στις 6 ερωτήσεις που δέχτηκε γιατί στις 3 ήταν απασχολημένος να γυρίσει το θέμα στο γιατι η ΝΔ δε ζήτησε συγνώμη που κάηκε η χώρα και στις άλλες 3 να κατηγορήσει πάλι τον Καραμανλή με κάθε δυνατό τρόπο. Από τη στιγμή που οι κανόνες του debate ήταν σαφείς και αυτός δεν τήρησε τίποτα παρα τον χρονικό περιορισμό, φαντάζομαι βλέπετε πόσο θετική εικόνα αποκόμισα και τα ευνόητα συμπεράσματα που βγήκαν...
Τέλος ο Καραμανλής μου κίνησε το ενδιαφέρον γιατί ναι, αυτός ήταν πολιτικός. Απαντούσε με σαφήνεια, με σταθερό βλέμμα και με εμφανή τουλάχιστον ειλικρίνεια, έχοντας την απόλυτη επίγνωση της κατάστασης και όχι μόνο των θεμάτων που προσφέρονταν για να κατηγορηθεί κάποιος άλλος πολιτικός. Ήταν απόλυτα συνεπής και πως να το πω, βλέποντας τον, ήταν αυτός που έδειχνε ότι ξέρει που πατά και που βαδίζει.

Δεν λέω σε καμία περίπτωση ότι το debate μου υπέδειξε τι θα ψηφίσω, θα ήταν γελοίος ισχυρισμός. Ωστόσο έδωσε ένα + προς την πλευρά της ΝΔ.

Πώς θα ξέρουμε εμείς οι ΜΗ-φανατισμένοι τι θα ψηφίσουμε; Δεν ξέρω ακριβώς...
Αν η ψήφος μας θα κάνει μια τρύπα στο νερό ή πράγματι θα είναι ένα λιθαράκι για το καλό της χώρας; Ούτε αυτό....
Ωστόσο μπορούμε να κάνουμε ότι κρίνουμε πιο σωστό και όχι ότι μας υποδεικνύουν χειραγωγόντας μας, φροντίζοντας να διατηρούμε πάντα την ευσυνειδησία μας ως πολίτες.

(ΥΓ: Κάποιος να μου πει γιατί βάλανε και το STAR στο debate;;; Και για όνομα του Θεού γιατί τον Αιμίλιο Λιάτσο;;; Μόνο που δε ρώτησε τους πολιτικούς για το γάμο της Έλλης Κοκκίνου... Η Στάη και η Τρέμη μάλιστα, αυτό είναι που λέμε"δημοσιογράφος". respect )

Δεν υπάρχουν σχόλια: