Παραθέτω παρακάτω θέματα που έπεσαν πρόσφατα στην αντίληψη μου (έστω και καθυστερημένα)...
1.) Για αρχή δείτε το ακόλουθο link και μάθετε κατα πόσο ένα παιχνίδι ή ένα benchmark σαν το 3DMark χρησιμοποιούν τον πολυπύρηνο επεξεργαστή μας.
Εκτός από παραδέιγματα επώνυμων παιχνιδιών με γραφικές παραστάσεις, το άρθρο μας μαθαίνει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο των windows. Προσωπικά δεν ήξερα την ύπαρξη του και είναι η εκχώρηση της εντολής perfmon στο Run (Εκτέλεση). Παίρνουμε ένα μόνιτορ που μπορεί να παρακολουθήσει πάρα πολλές παραμέτρους του συστήματος μας και να παγώσει και σε γραφική παράσταση το αποτέλεσμα! Το εργαλείο είναι διαθέσιμο σε xp και vista.
Ένα άλλο "πρόβλημα"(για όσους το είχαν πάντα απορία) που λύνει στην παρακολούθηση φόρτου τών πυρήνων του επεξεργαστή είναι ότι καταγράφει μετρήσεις ακόμα και όταν τρέχουμε fullscreen εφαρμογή (πχ, παιχνίδια). Αντίθετα άλλες monitoring εφαρμογές ή widgets δείχνουν μόνο την χρήση κατά την παρούσα χρονική στιγμή, έτσι στην ουσία δεν μπορούσαμε να δούμε πόση cpu "μας έτρωγε" η εκτέλεση του παιχνιδιού...
2.) Στο επόμενο link βλέπουμε και εντυπωσιαζόμαστε από τα screenshots του demo του crysis που κυκλοφόρησε τις προηγούμενες εβδομάδες και μάλιστα σε ανάλυση 5120x3200 !!! Ελπίζουμε αυτή να είναι μόνο η αρχή της εποχής που το directX10 θα δείξει τα δόντια του και θα δικαιώσει τους gamers pου διάλεξαν PC!!!
Ακολουθεί ένα φανταστικό demo των δυνατοτήτων που δίνει στο παιχνίδι η νέα μηχανή εξομοίωσης CryENGINE εδώ και εδώ.
3.) Μάθετε τι είναι τα Webtops από το somethingdigital.blogspot.com !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου