Σελίδες

28 Νοε 2008

Ideal Pro Rider 2008

Σκέφτομαι μήνες τώρα να πάρω ένα ποδήλατο μιας και το παλιό μου έχει χαλάσει από τοτε που τελείωσα το σχολείο. Ήθελα να πάρω το GT Avalanche 2.0 ή το Ideal Racer Pro άλλα ή εγώ έχω μείνει πίσω στις τιμές ή οι τιμές των ποδηλάτων έχουν ανέβει πολύ τελευταία. Και των 2 οι τιμές ήταν απαγορευτικές. Οπότε καταλήγω στο Ideal Pro Rider 2008 που θα μου κοστίσει 400 ευρώ και σκοπεύω να πραγματοποιήσω την αγορά μέχρι τα τέλη του ερχόμενου μήνα αν όλα πάνε καλά.
Όποιος έχει να μου προτείνει κάτι άλλο ή έχει να κάνει κάποιο σχόλιο πάνω στο ποδήλατο, η γνώμη σας είναι ευπρόσδεκτη.

2 σχόλια:

corto είπε...

Εγώ έχω αυτό:
http://www.giant-bicycles.com/el-GR/bikes/mountain/1509/30666/

είμαι πολύ ικανοποιημένος μαζί του με τη χρήση που του κάνω εδώ και 1μισο χρόνο περίπου. έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα (ενδεικτικά: πάνω από 100 τον τελευταίο μήνα), όχι τόσο off road όμως. εκτός βέβαια αν λάβεις υπ' όψιν το χάλια οδόστρωμα και τις λακούβες...

βέβαια αν πάρεις το ideal ενισχύεις την τοπική βιομηχανία μιας και οπως θα ξέρεις φτιάχνονται εδώ κοντά (μανιατόπουλος).

γενικά όπως θα ξέρεις δεν υπάρχει ανώτατο όριο απλά το θέμα είναι πόσο μπορεί να σε ικανοποιεί κάτι που δεν είναι hi-end... δηλαδή ενδεχομένως το ideal να έχει καλύτερα εξαρτήματα από το giant αλλά εσύ πρέπει να αποφασίσεις με ποιο επίπεδο είσαι ικανοποιημένος.

ελπίζω να τα πούμε στους δρόμους σύντομα!! :)

Sandwichmaker είπε...

σ'ευχαριστώ πολύ για την γνώμη σου!