Σελίδες

3 Δεκ 2008

Need for speed Undercover - Review

Περίπου 10 ημέρες πριν κυκλοφόρησε το νέο και γνωστό σε όλους Need for Speed, με τίτλο Undercover! Το παιχνίδι ήρθε στο προσκήνιο με ψιθύρους να το τριγυρίζουν καθώς και το προηγούμενο NFS:ProStreet (δείτε το σχετικό άρθρο του i:digg) θεωρήθηκε τίτλος αμφιλεγόμενος αλλά και η EA ισχυρίζονταν πως αφιέρωσε περισσότερο χρόνο στο development (δείτε το σχετικό άρθρο του i:digg) για να αποφύγει τα παλιά της λάθη... ότι και αν σήμαινε αυτό! Αφού ολοκλήρωσα το single player mode μπορώ να πω τα εξής...:
(...στις ακόλουθες εικόνες βλέπετε τα αυτοκίνητα που χρησιμοποίησα περισσότερο... πατήστε επάνω για μεγέθυνση)
Σύντομη περιγραφή:
Είμαστε αστυνομικοί και καλούμαστε να εισχωρήσουμε στον υπόκοσμο των παράνομων αγώνων αυτοκινήτων για να αποκαλύψουμε το λαθρεμπόριο που γίνεται, κρυφά φυσικά, από το νόμο. Παράλληλα τρέχουμε τους αγώνες μας και εκδιώκουμε από τους δρόμους επικίνδυνα "αφεντικά" του παράνομου κυκλώματος... Στο τέλος μας προδίδουν μέχρι και τα ίδια μας τα αφεντικά και παίρνουμε την κατάσταση... στα χέρια μας!
vw scirocco
Θετικά στοιχεία:
+++ Το NFS πιστό στην παράδοση του συμπεριέλαβε νέα μοντέλα αυτοκινήτων, όπως το μικρό σε ηλικία VW Scirocco ή το ακυκλοφόρητο ακόμα Nissan 370Z του οποίου η παρθενική παρουσίαση στο κοινό έγινε μέσω του παιχνιδιού με μία πρωτοφανή διαφημιστική συμφωνία στα χρονικά, το supercar Pagani Zonda και άλλα...
+++ Είδαμε επίσης νέα race modes συμβατά με το νέο "cops and robbers" concept του παιχνιδιού και όχι μόνο! Πέρα από τα γνωστά Sprint, Checkpoint και Circuit, υπάρχουν τα νέα Highway Battle, Cost to State, Escape, "αποστολές" που αφορούν το main storyline του παιχνιδιού και συνοδεύονται από cutscenes σχετικά με την εξέλιξη της πλοκής, και άλλα...
+++ Υπήρχε η ελευθερία να διαλέγει κανείς τους αγώνες του με ότι σειρά επιθυμούσε και τα χρήματα δεν αποτελούσαν πρόβλημα στην αγορά άλλων αυτοκινήτων ή upgrades.
+++ Και στους αγώνες και στο free-roam επανήλθε για πρώτη φορά μετά το φοβερό Underground2 το σύστημα χορηγησης πόντων ανάλογα με το πόσο ριψοκίνδυνος οδηγός είσαι και διάφορα bonus όπως το γρηγορότερο reload του speedbraker και του nos.
nissan 370Z
Στην κρίση σας:
++/-- Πρακτικά το 90-95% των πιστών του παιχνιδιού αφορά αγώνες σε δρόμους τόσο φαρδείς που ο παίχτης δεν δυσκολεύεται καν να στρίψει ή δεν χρειάζεται να κόψει ταχύτητα. Συνεπώς έχει δοθεί ένας καθαρά 100% arcade racing χαρακτήρας.
lamborghini gallardo
Αρνητικά στοιχεία:
---- Πολλά από τα νέα modes παιχνιδιού είναι αυτό που μέχρι και το NFS:Carbon γνωρίζαμε ως challenges και τώρα έχουν ξαναβαπτιστεί σε διάφορα ήδη αποστολών...
---- To concept της καταδίωξης από την αστυνομία είναι ίδιο με αυτό του NFS:Carbon, χωρίς καμία σχεδόν αλλαγή, με μόνη εξαίρεση ότι τώρα αιτιολογείται γιατί ανεβαίνει το wanted level μας με διαφόρων ειδών κλήσεις (tickets) για τις διάφορες παρανομίες που διαπράττουμε...
---- Τα upgrade packs των αυτοκινήτων μας και τα ανώτερα tiers των αυτοκινήτων ξεκλειδώνονται μόνο όταν όχι όταν περάσεις κάποιον συγκεκριμένο αριθμό αγώνων αλλά μετά την ολοκλήρωση συγκεκριμένων Jobs του κυρίως storyline. Τα performance upgrades είναι τα γνωστά, ενώ τα visual upgrades είναι σχετικά φτωχά.
---- Το damage των αυτοκινήτων είναι δυστυχώς απλά διακοσμητικό κατα τη διάρκεια των αγώνων...
---- Παρά το ότι το παιχνίδι αποκτά μια πλοκή... είναι ρηχή και δεν κάνει πουθενά ουσιαστική διαφορά, πως θα μπορούσε άλλωστε!
---- Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι θα έλεγε κανείς αχρείαστα βαριά συγκριτικά με το οπτικό αποτέλεσμα που λαμβάνουμε, το οποίο είναι μέτριο και σίγουρα πολύ χειρότερο από τα γραφικά που βλέπαμε στο NFS:ProStreet...
lamborghini murcielago
Συμπέρασμα:
Το NFS:Undercover είναι άλλο ένα κοινό nfs με πολλά ανακατεμμένα στοιχεία από παλιότερες εκδόσεις του παιχνιδιού και μερικές νέες πινελιές κατα τόπους. Οι αδικαιολόγητα υψηλές απαιτήσεις του το κάνουν δυσπρόσιτο στο μέσο pc και ο καθαρά arcade χαρακτήρας του απωθούν τον gamer που ήθελε το nfs για την μέση λύση που προσέφερε εως τώρα ανάμεσα στις κατηγορίες arcade και simulation. Γενικά είναι ένα μέτριο game που είναι καλό μόνο για να σκοτώσετε τον χρόνο σας και όχι για να σας παθιάσει, καθώς δεν δικαιολογεί τον φημολογούμενο περισσότερο χρόνο development που του αφιέρωσε η εταιρία...
Η πρωσωπική μου γνώμη είναι ότι το ProStreet είναι κλάσης ανώτερο παιχνίδι και είναι κρίμα που δεν κέρδισε την αποδοχή που του άξιζε από το κοινό, ώστε η EA να αναγκαστεί να εξαλείψει ότι θετικό στοιχείο είχε εισάγει σε εκείνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: